Arrangement

Kontaktskjema
Bildøy Bibelskole ligger i fine og rolige omgivelser på Søre Bildøy og har gode fasiliteter for ulike weekend- og sommerarrangement. Her kan du kombinere aktiviteter på dagtid med en lun atmosfære på kveldstid og overnatting på skolens internater (når dette er tilgjengelig).

På Bildøy er det mange muligheter
Bibelskolen har gode fasiliteter for stevne, leir, weekend- og sommerarrangement, samt arrangement som konserter, workshops, idrettscuper mm.

Vi kan også tilby ulike løsninger for det enkelte arrangement
- Full pakke med påmelding og betaling til arrangement.
- Lokaler til overnatting, bemanning, resepsjon.
- Arrangør kan leie lokaler, mens gjester kan booke kost og losji direkte til skolen.
Arrangør kan også planlegge og organisere alt selv. Vi er fleksible, og sammen finner vi en god løsning.

Kapasitet
I idrettshallen er det kapasitet til opp mot 800 personer. Vi har også utstyr for å rigge til lyd, lys og bilde på scenen.
På skolens hovedbygg finner du blant annet:
- 5 klasserom
- Grupperom /bandrom
- 2 Øvingsrom (piano)
- Foredragssal
- Møterom (kapell)
- Konferanserom m/video
- Peisestue
- Matsal
- Hems med storskjerm, bordtennis mm
- Treningsrom
I tillegg til fine lokaler har vi også kajakker, båt, idrettshall med buldre- og klatrevegg, beachvolleyballbane og frisbeegolfbane som kan leies etter avtale.

Lokasjon
Fra Bildøy bibelskole er det kort vei til sentrale steder. Flesland flyplass er 30 minutter å kjøre, Bergen sentrum er 20 minutter å kjøre mens det er 5 minutter til Sartor senter.

Det er god plass til parkering av biler, og det er en mindre kai med tilkomst for båt. Det er også mulig å komme med buss (se egne busstabeller på skyss.no).

Ta gjerne kontakt for et uforpliktende tilbud på ditt arrangement.
Kontakt oss for utleie
Takk! Din søknad er mottatt og vi vil ta
kontakt med deg fortløpende.
Ooops! Noe gikk galt med skjemaet. Prøv igjen

Utleie

Visste du at du kan booke Bildøy til bryllup, selskap, konferanse og kurs?