Åpningsfest lørdag 17.8 klokken 16

,
August 13, 2019

ÅPNINGSFEST
Lørdag braker det løs! Skoleåret sveives i gang med en åpningsfest for studenter med foresatte/søsken. Hjertelig velkommen skal dere være til en fest med velkomstmodus, sang, filmklipp, middag og presentasjon av de som skal gå her, og jobbe her.

PRAKTISK INFO
Dere må gjerne komme tidligere på lørdagen for å flytte inn på rommet. Skolen er åpen fra 09.30. Etter festen, fra cirka 18.30, er det tilbud om baguetter i mingleområdet ved resepsjonen. Dette gjelder både studenter og foresatte, men studentene tar de gjerne etterbli-kjent-program som starter ganske kort tid etter åpningsfesten. Dette betyr at det passer ganske fint å ta farvel etter festen og kanskje rekke hjem om dere har kort nok reiseavstand?

Utleie

Visste du at du kan booke Bildøy til bryllup, selskap, konferanse og kurs?